loadingimg

Wczytuję dane...
  • Użytkownicy online: 0
  • Aktualny czas:
  • Szukaj
szt. na kwotę 0.00 PLN
Reklamacje

Aby zareklamować produkt prosimy o wcześniejszy kontakt z serwisem, być może problem uda się rozwiązać bez konieczności wysyłania produktu:
serwis@emidas.com.pl, (85) 873-04-55
W wiadomości należy podać: Nazwa urządzenia, Numer seryjny, Opis problemu.
.
Karta gwarancyjna (załącznik PDF).
.
Reklamacja niektórych produktów jest możliwa przez zewnętrzne serwisy. Wówczas procedura reklamacyjna jest opisana w karcie gwarancyjnej, której nie stemplujemy przy wysyłce. Karta gwarancyjna będzie mogła być podstemplowana po otrzymaniu przez klienta towaru, zapoznaniu się z nim oraz zaakceptowaniu jego stanu. Gwarancja producenta nie wyłącza uprawnień z tytułu niezgodności towaru z umową oraz rękojmi.
Gdy produkt nie zawiera takiej karty reklamacja realizowana jest na podstawie dowodu zakupu przez sprzedawcę (z uprawnień gwarancyjnych sprzedawcy lub obowiązujących ustaw - do wyboru przez klienta).
.
Adres serwisu:
Sklep Komputerowy MIDAS
ul. Armii Krajowej 3 lokal 4
15-661 Białystok
"Serwis"
.
NIE JEST O WYMÓG ALE PROSIMY O ZACHOWYWANIE ORYGINALNYCH PUDEŁEK OD PRODUKTÓW!!
Z dwóch zasadniczych powodów:
1) produkt zapakowany w oryginalne opakowanie wypełniony profilami styropianowymi jest w pełni zabezpieczony na czas transportu do serwisu i z powrotem do klienta!! Bez oryginalnego pudełka ciężko jest potem dopasować odpowiedniej wielkości pudełko zastępcze w przypadku dużych gabarytowo przedmiotów, np. drukarki, itp.!
2) na pudełku nie raz znajdują się ważne informacje typu numer seryjny produktu! Bardzo ułatwia nam identyfikację produktu oraz daty jego zakupu.
..
Reklamacja uszkodzonej przesyłki
Zachęcamy do korzystania z formy wysyłki ubezpieczonym kurierem, do pełnej wartości zakupionego produktu.
Jeżeli przesyłka dotrze uszkodzona
.
 Jeżeli przy odbiorze przesyłki okaże się, że: pudełko jest rozerwane, taśma naruszona lub nosi ślady otwierania, zawartość wydaje się być naruszona, wówczas prosimy sporządzić protokół szkody w obecności doręczyciela.
..
Aby spisać protokół szkody konieczne jest podpisanie listu przewozowego. Po spisaniu protokołu szkody, należy skontaktować się ze sprzedawcą.
.
 Reklamacje w placówce Poczty Polskiej
- zgłoszenie reklamacji następuje w formie pisemnej przy użyciu odpowiedniego formularza, wydanego nakładem Poczty Polskiej lub ustnie do protokołu.
.
Ustnie do protokołu może być zgłoszona reklamacja:
1) w momencie odbierania przez adresata uszkodzonej przesyłki rejestrowanej z zastrzeżeniem wniesienia roszczenia o odszkodowanie,
2) w przypadku odebrania przez nadawcę zwracanej do niego uszkodzonej przesyłki rejestrowanej, jeśli złożył on zastrzeżenie wniesienia roszczenia o odszkodowanie.
.
Firma „Midas” na prośbę klienta może zrzec się praw dochodzenia odszkodowania na rzecz adresata.

Reklamacje w paczkomatach INPOST
Paczkomaty umożliwiają złożenie reklamacji w momencie odbierania przesyłki. W tym celu odbiorca, korzystając z odpowiedniej opcji w Paczkomacie, ponownie umieszcza przesyłkę w Paczkomacie pozostawiając ją do dyspozycji firmy Inpost. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na e-mail odbiorcy, który jest zobowiązany wypełnić go w ciągu 14 dni i zatwierdzić (jest to równoznaczne ze złożeniem reklamacji). Niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem przesyłki Paczkomatowej do nadawcy. Operator po zainicjowaniu reklamacji dokonuje komisyjnego otwarcia przesyłki Paczkomatowej i sporządza stosowny protokół. Do momentu złożenia reklamacji odbiorca ma możliwość odebrania Przesyłki Paczkomatowej z oddziału operatora. W przypadku nienaruszonego opakowania, a uszkodzonej zawartości odbiorca proszony jest do zgłoszenie się do pobliskiego oddziału firmy InPost.

Zadaj pytanie on-line Napisz do nas... Wyślij